29 juni 2012

;b

Snart åker vi :)  på hemvägen blir det nog lite shopping ;) ska titta nåt till lilla Amanda som fyllt två. Har lite dåligt samvete när jag inte varit över dit nåt...<3 finns orsaker. Linda vet<3

Sen vill jag bara skratta åt er! Ja alltså jag finner inte ens ord för er mer! Synd att jag inte befann mig på Åsvägen igår, och jag är inte rädd för nå skinnjackegubbar så du hade fast fått ta med fem och jag hade ändå sett till att du försvann från deras tomtgräns !!tönt, snacka om att visa sig rädd och sårbar !!och vi ser ju vem som kommer krypandes. Har inte behövt dig tidigare i mitt liv, så varför nu?? Du har höga tankar om dig själv. Hahahaha.

Nu har Djungeltelegrafen något att skvallra om igen;) Kul att gamla kärringar intresserar sig av oss ungdomar;)

Jaja, det var er lilla tid i rampljuset.

Dricka lite kaffe sen drar vi :):):)
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar