5 juni 2012

Sådär!

Jag har varit i luren hela förmiddan känns det som :b Precis lagt på efter ett samtal med mamma :b
Nu tänkte jag väl dricka kaffe, plocka lite i vanlig ordning och diska :b
Diskmaskinen har vi inte kopplat in än då man måste ha en "fackman" som gör det, tur att grannen är utbildad :D Nämen, det är nog för att försäkringar och sånt ska täcka om det händer något, tror jag. Inte för att det är så jäkla svårt att koppla in en diskmaskin, men det är lika att göra det rätt från början :)

Jag hittade inga fina hissgardiner hit till köket, så beställde hem 3 vita öljettkappor som får duga fram till hösten då man kan ha "mörka" färger igen :b Och förmodligen har det kommit in nytt också på alla dessa sidor där gardiner finns :)
Bara för att fylla ut bloggen lägger jag ut en bild på en vit öljettkappa :D






















Jaha mer då?
Vet inte så mycket mer just nu, jag ska väl ta en kopp kaffe :)
Lär väl återkomma fler gånger...
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar