1 juni 2012

Juni.

Haha, ja herregud, så börjar vi med detta blogginlägg :b Bara för att jag har sån respekt för en viss speciell människa ska jag inte ösa massa galla här, men jag har jävlarimig god lust!
Sök hjälp förfan, lägg in dig! Sådär, det där fick jag skriva :) hihi

Ja jag har väl varit vaken sen Toffes väckarklocka ringde. Började morgonen som vanligt :)
Har plockat lite och rensat så det ser någorlunda städat ut när dom kommer och gör brandbesiktning på huset samt sotar pannan eller vafan dom skulle sota :p
Nå brand och sot tjosan var det iallafall.
Vet redan vad vi kommer få för anmärkningar...och det är ju grejer vi ska åtgärda :p
Men fybubblan vad dyrt! Besiktningen samt sotningen kommer gå på över 2500! Nå tur att det också bara är en gång per år :)

Tapethelvetet är äntligen på plats, det också skulle ta hundra år när det egentligen högst hade tagit en dag att göra. Göra själv, nästa gång, ja.
Tackar Aini som kom som en räddare i nöden och fixade allt <3.
Nu tänkte jag lägga upp gardinen igen och snöa på var jag ska lägga mina nya krukor osv osv.
Kanske kommer en bild till kvällen ;) Nu tycker jag äntligen att vi har ett fint tv-rum! Bara tjosan över öppna spisen som är oklar, men det är inte hela världen, nu är fondhelvetet på plats iallafall! :p

Jääää...nu ska jag lägga igång en till panna kaffe!
Bilden hör ej ihop med texten, bara en kul grej.

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar