12 juni 2012

Jaha..

Vi gick och la oss dötidigt, jag kommer ihåg att jag låg och väntade på Toffe som var på dass, sen är det svart:P vaknar givetvis upp mitt i natten och är pigg!så nu ligger jag här, lyssnar på Toffifi som verkar sova gott iaf :)

Läkarbesöket gick asbra!Aldrig och då menar jag aldrig, har jag träffat en sån bra och vettig läkare som jag gjorde nu! Fyfan jag gick ut från sjukan med ett fett stort leende!:)Hehe
Jag svängde in på Dollar före...slösade endast 200kr :D
Fanns läckra lyktor som jag blev dökär i , men snålisen kom fram så det blev inget, istället har jag smörat för Toffe;) hihi

När jag kom till byn igen drog jag till Åsvägen och var social<3 när toffe kom hem for vi på byn och gled och sen åkte vi hem och mööös:)

Jag har ett projekt på gång;) behövs ett x antal lastpallar först;) tänker inte berätta eller visa vad det är förrän det är klart. Risken finns ju att någon apar efter...sen när det är klart får folk gärna härma men innan dess så :D möhöhö
Jeje, dags att lägga ner luren, krypa in under Toffes täcke och försöka sova igen......vi hörs.
PÅ ÅTERSEENDE!


2 kommentarer: