6 juni 2012

godmorgon:)

Uppe med tuppen som vanligt! Börjar dock bli jävligt less på dessa jävla rutiner, nu får fan det här jävla stoppet ta slut nångång! Eller så får dom ringa ut mig på jobb! Hoff känner riktigt hur irriterad jag blir när
jag inte får jobba och när Toffe är borta hela jävla tiden. Tappar fan lusten till allt. Och då menar jag ALLT.

Nå nu har jag en jävla biljävel i nån dag iallafall så jag kan ta mig nånstans, ja inom byn iallafall :p
Mitt andra fordon har jag parkerat hos Linda, och som jag sagt förut, jag GÅR inte i onödan.
Nä hoff vad jag känner irritation...det riktigt bubblar under huden känns det som!
Mer kaffe och mer sömn.

Vi hörs väl sen!

























Om inte annat så skiner iallafall solen just nu, rätt i nyllet faktiskt. Bilden tog jag för cirka tio minuter sedan, yes, jag gick ut på bron och fotade bara för bloggen :D

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar