25 juni 2012

jaaaaa

Har inte haft lust med denna bloggen, förrän typ nu, om ens det. Ibland är jag sjukt sugen att skriva, ibland är jag totalt jävla uttråkad av allt som har med blogg att göra...! mmm..det sistnämnda stämmer nog mest in dom senaste månaderna...mjooo..

Midsommar var fin :) Självaste midsommarafton mös jag på med Toffifi och så gled vi på byn, jag drack lite cider :)
På lördag hade vi finväder, då kom Linda och Perra över och vi grillade och åt god mat.
Jag bjöd en cider till Linda, och efter den där cidern tvingade jag med henne till puben :) Och där hade vi faktiskt jättetrevligt! :) Inte alls så himla mycket folk, men det var kul ändå! Längesen man fått skratta som man gjorde då :b Och eftersom jag inte drack i dom mängderna jag brukar, mådde jag faktiskt helt okej dagen efter :) Yeps yeps.

Jag blev sugen att gå en dag på KF också nu under helgen, men alltså jag vet inte, varför? Egentligen?
Hade vart kul att träffa folk...men samtidigt, det är ju Kiruna vi snackar om...och ni kiruaner som älskar Kiruna och som blir less när jag pratar bajs om staden kan ju ge fan i att hänga här om det inte passar!
Så då var det sagt. Ska kolla om jag har nån bild.


Grilltime. Jo vi ska klippa gräset. Nej det är inte så här stökigt på bakgården nu.

<3

<3

<3

Min fina Linda<3


Jaja, nu ska jag kolla maskinen jag lagt tvätt i och göra en panna kaffe. Vi hörs och syns!
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar