3 juni 2012

Mobilbloggar:)

Nu har jag lagt mig under täcket igen :) Blev ett telefonsamtal med Gulla i över en timme :P jag passade även på att smaka utav min salmiakki ;)

Toffe han sover så gott här bredvid, varm är han också, tur, för jag fryser :b om två timmar ringer hans klocka, undra om jag ens somnat då?i vilket fall som helst kommer jag ändå kliva upp med honom och göra kaffe :)

Undra om man kan ringa comhem eller viasat eller vad dom heter på söndagar? Tänkte dra fingrarna ur och fixa tv kanalerna. Känner att det hade varit fint att få ligga på soffan och zappa...speciellt nu när Toffifi jobbar så mycket..annars har jag väl inte direkt märkt av att vi varit utan tv :P gratis kanalerna hade vi sett, om vi haft en speciell kabel som vi givetvis inte har...och här i huset finns det ju inget sånt där antennuttag så allt går via boxern och parabolen, så det försvårar också en del :P
Ja herregud så intressant!

Nu har jag skrivit massa bajs, handen är varm :b nåjo, ska lägga nåt ord i wordfeud och sedan försöka sova.
PÅ ÅTERSEENDE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar