5 juni 2012

Hejhej:)

Slog upp ögonen för cirka tjugo min sen, blev väckt av telefonen, lika bra var väl det. Sen ringde Gulla, och nu väntar jag på att hon ska ringa upp igen, damen skulle betala nåt i kassan :b Undra vad hon nu shoppat? :D

Igår var faktiskt en riktigt trevlig dag, och snabbt gick den! Tiden går fan snabbt när man har nåt att göra :D
Det vart mycket kaffedrickande och surrande. Jag hann även vara barnis en liten stund till en av mina favvisar, nämligen Valleballe <3 
På kvällskvisten skulle jag färga och slinga Lindas hår, men vi kom då på att det kanske hinner bli en liten utväxt fram till festivalen, så vi gör det nästa vecka istället ;) hehe
Istället for vi på byn en sväng, men Valle var inte så sugen på att glida, så vi for hem till vårt :b
I skrivande stund försöker jag få tag på damen :b Går inte bra :b
.........
........
......
...
Och nu är jag i luren igen...återkommer!
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar