25 juni 2012

från lastpall...

till sänggavel! :)
















Jag är faktiskt nöjd! Tänk vad mycket fint och roligt man kan göra, bara man har fantasi! :)
Först tänkte jag göra en typ av divansoffa plus litet bord till altanen, men som sagt, fanns inte tillräckligt många lastpallar i min närhet ;) Så fick bli en sänggavel.
Ja jag vet att texten inte är i mitten, men inte äre så noga :D


Ida och Jonas var förbi, så även Fille, som vanligt dracks det kaffe och surrades :)
 Toffe har klippt gräsmattan, jäkla nöjd kille på den där åkgräsklipparn, hehe. Är väl en sån han vill ha. Inte för att vi har speciellt stor gård, men han vill ha en, han ska ju bygga en plog på den ;) haha hoff. 


Ja va har mer hänt? Nå inte mycket mer, har varit ute hela dan och målat och donat med lastpallarna, tvättat kläder och sånt kuligt. Druckit kaffe. Nu känner jag mig astrött, så blir väl att ta detta beniga arsle till övervåningen inom en snar framtid och nanna!
Jaja, men vi hörs.
PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer: