3 juni 2012

Familjepaketet.

Nåjo, nu fick jag fingrarna utdragna ur Toffes ass också. Vi har precis beställt hem familjepaketet med ny hd-box samt ny parabol :p
Fråga mig inte varför vi ska ha en ny box och en ny parabol när det redan finns, men Toffe tycker det är roligare med nya grejer :D
Bara det att nu får vi ju vänta ytterligare någon vecka, för tydligen kommer det hem nån nisse som ska installera skiten också, och så ska det komma kort och grejer först, och så ska dom ringa osv osv osv....

Jaja, men nu är det på gång iallafall! :)

Jag har inte sovit nåt, kanske att jag slumrat till i nån minut...fast det var väl rätt mysigt att bara ligga och glo på min blivande make också :)
Jag hade ju behövt sova, jag ska nog lägga mig ner igen med en bok, jag ska även släppa in katterna så får dom komma och mysa med mig :) I sängen.
Hihi.
Men först ska jag dricka upp kaffet :)
Hörs väl sen!

<3<3<3<3<3<3!














PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar