6 juni 2012

Middag:)

Ja nu är det väl dags för middag, eller jag väntar ju hem min man först. Idag ska han få kyckling gjord i stekpåse, och det älskar han! :)

Varit förbi hos Aini här på förmiddan, lånade hennes symaskin, min krånglar ju bara och jag har ingen lust att krångla med den heller, inte nu, kanske nångång, men inte nu iallafall :p hehe
Nå vi drack kahvia, blossade och surrade :) Trevligt trevligt! :)

For sedan förbi på jobbet och tänkte hämta mitt nya schema, men den var icket klar......
Istället drack jag kaffe och surrade med Gudrun :) Som jag har saknat henne! Hon är som jag, fast äldre ;) hihi
Åkte sen hem och fortsatte tapetsera :b Har nämligen tapetserat en liten vägg, väggen ovanför altandörren och fönstrena med andra ord :)
Gick faktiskt bra för att vara första gången!Det är ungefär samma "metoder" vi körde med när jag jobbade på rmkab...så så himla svårt var det väl inte, lite trixit givetvis, men som sagt, det tar inte en vecka att tapetsera en endaste vägg, nog för att detta bara var en liten fjuttbit, men ändå...(hoppas du läser det här nångång förresten) det du gjorde på 3-4dar gjorde Aini bort på en timme! I d i o t !

Nä nu måste jag fortsätta med maten!

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar