21 juni 2012

godmorgon!

Har vaknat, sovit, vaknat, sovit, och nu är jag vaken. Nähä.
Blir väl att jazza mot Svappis igen här om en stund. Det är inte lika jobbigt att köra hem därifrån som det är att köra dit :b
Förresten så har vi ju haft tv i en vecka nu :D Alltså vi BOR på soffan framför tvn :b hehe.
Vi orkar aldrig gå upp till sängen och sova, fast blir väl ändring på det också snart, när man bestämt sig för hur sovrummet ska se ut.
Ett sovrum ska väl vara lite mörkt va? :)

Igår berättade Linda om antalet personer som ska komma till bröllopet/festen, alltså...haha, ja det är väl typ dubbelt så mycket mer än vad jag hade trott :D Nä nog får man ta sig en hutt eller två innan man går in innanför kyrkportarna och så man vågar prata med sina gäster :p hehe.
Hojj, bara EN MÅNAD kvar! och det går fan fort!
Kan ju visa hur inbjudningskorten som jag och Linda gjorde såg ut :) Vi gjorde tre olika modeller men med samma "tema" typ...eller vad man nu ska kalla det...dock har jag bara bild på 2. Har heller ingen bild på hur dom såg ut inuti men iaf...
Glittret runt hjärtat var fan jobbigast att göra, samt att klippa ut dom! :p Annars var det väl rätt så skoj att få pyssla lite :)



Och som alltid är saker och ting mycket finare i verkligheten :b
Jaja, nu har jag kacklat nönting. Ska lägga igång en panna.
PÅ ÅTERSEENDE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar