8 juni 2012

:)

Vaknat andra gången för idag :) Precis lagt på en panna, sen blir det att "kötta timmar" i Svappis :b
Fint uttryck som grabbarna använder :)
Ja morgonen började väl inte bra, eller jo det gjorde den, tills vi kollade posten.
Alltså jag vet inte hur jag ska uttrycka mig men, det här är helt sjukt. Vuxna människor som inte kan bete sig, när dom själva gör bort sig vänder dom steken så någon annan får "skulden".
Som det är sagt förut, det är lättast att skylla på någon annan. Och med dessa ord tänker jag fan inte ödsla energi på att skriva om dig och inte om någon annan mupp heller för den delen. Det är ni inte värda.
Sen säger jag alltid, "Jävlas man med mig, jävlas jag tillbaka, tio gånger om, om inte mer".
Så låt mig vara nu. 


Pannan blev precis klar, måste ju piggna till så man orkar jobba :) Lite ringrostig kommer man nog vara tror jag. Hehe. Men det blir nog bra.
Öh, igår var vi in till stan iallafall, Fille hakade också på och gick på stan med oss kärringar :D
Jag hittade smycken till bröllopet :) Vi lämnade in vigselringen för prisuppgifter och så hittade jag väl nåt linne och en tröja, lösnaglar, ögonbrynsfärg och en underlagskräm :) Jepps.

Sen när min älskade Kristoffer kom hem drog vi några varv på byn och beställde pizza från pizzan.
Myche mys! <3
Jaja, nu måste jag börja agera!



PÅ ÅTERSEENDE!

3 kommentarer:

  1. Jag vet inte exakt vad allt det där handlar om.. men jag vet att du är en sån som behandlar andra som dom behandlar dig. (Alltså jag menar på ett bra sätt ;)
    Är man ärlig och snäll mot dig så är du alltid det tillbaka ♥
    Du är en bra människa, det ska du veta!

    SvaraRadera
  2. Haha jag såg inte först att det var du som sa hej, var helt inne i min egna lilla värld. Stressigt som tusan att inhandla både födelsedagspresent och studentpresent :-D

    Haha men HEJ iallafall :-D

    SvaraRadera
  3. Tack Peka!<3 det där värmer i mitt lilla hjärta<3

    Haha Emma det är inte så lätt alla gånger:b HEJ tillbaka igen :)

    SvaraRadera