6 juni 2012

......

Nyss vaknat igen. Känner mig inte lika irriterad längre, bara lite. Kollade mig i spegeln och blev less som fan. Jag får väl trycka massa långkalsonger och andra kläder under bröllopsklänningen sen så jag fyller ut den.
Det här med kvinnliga former, man vill faktiskt se ut som en kvinna om man nu är en kvinna.
Eller? Egentligen har jag alltid varit smal, men jag har aldrig sett ut som jag gör nu, det är på ett helt annat sätt.
Jag har alltid haft någorlunda bröst och alltid varit känd för mitt negroass, men nu?!? Helt borta, puts väck, borta med vinden! Inte kul att testa kläder längre, jag går bara omkring i det jag hittar på golvet, typ mjukisar och nåt linne som ska sitta tajt men som sitter som en säck potatis istället.
Jag gillar inte att fixa till mig längre heller, jag gillar ingenting som har med utseende att göra. Jag vill ha tillbaka min kropp!!!

Nå för att försöka göra något åt saken, ska jag köpa näringsdrycker från Apoteket, tänkte att eftersom jag inte riktigt gillar gym och sånt, så får man väl börja prompa varje dag, och cykla nån lite längre sträcka för att få lite träning.
Ja, det är väl vad jag ska börja med iallafall.
Och skulle ni sitta inne med nå tips och råd får ni gärna dela med er utav dom :)

Tack och hej!
PÅ ÅTERSEENDE!

4 kommentarer:

  1. Ät kolhydrater som en tok:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset :)
      Har tänkt på det faktiskt, pasta och sånt är väl kolhydrater? :b

      Radera
  2. Ät frukost, lunch och middag :)
    Ja och Kristina, en panna kaffe är ingen måltid ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ;)

      Har svårt för så där många måltider, speciellt på morgonen, men jag får väl försöka :)

      Radera