25 juni 2012

NOVELL.

Hängt ut lite tvätt, har en ny laddning handdukar som också ska hängas upp snart.
Än så länge har inte regnet kommit, men jag lovar att det kommer, nå inte hela världen...får väl hänga inne och torka :)
Tömt och fyllt diskmaskinen. Nu tänkte jag ut och måtta lite, eftersom det behövdes typ hundramiljoner lastpallar till det jag först tänkte göra, ska jag nu göra något helt annat :) För nu finns allt material jag behöver på plats, och då är det lättare för såna som mig att göra något :p
Allt ska finnas framför snoken på en gång, annars drar jag ut på saker och ting och då blir det inget annat än skit och pannkaka!

Hmm..alltså vi är nyblivna husägare, vi har INTE allt man SKA ha när man bor i hus, sånt kommer eftersom ju, kan bli lite småirriterad när folk säger " Vaa, har ni inte ens en sån???"  Nä vi har inte ens en sån! Vi har bott i lägenhet hela livet.
Exempelvis har vi inte fixat fram en gräsklippare, varför? Nå just nu ägnar vi tid och pengar till bröllopet samt att hitta en ny bil. Fet bil.
Sen finns det andra små saker som vi inte heller har, som också kommer eftersom...men alltså vi lider inte :)
Nu vet ni det också.

Igår fick jag en ny idé angående rummet här nere. Vi tänkte ha det som gästrum, men inte nu längre, nä för nu ska det bli en klädkammare :)
Tänkte köpa såna där fina byråer och måla om garderoberna vita och sånt trevligt :) Varför? Nå för att jag ska slippa springa upp och ner, ner och upp för att hitta kläder, handdukar, gardiner eller sängkläder, då kan det ju vara najs att ha en klädkammare på våningen man spenderar mest tid på, jepp :).
Får vi gäster nångång, är det bara slänga in en säng i mitt hobbyrum:)

JAJA, nu har jag novellat färdigt.
PÅ ÅTERSEENDE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar