13 juni 2012

godmorgon:)

Uppe med tuppen. Sitter och funderar kring bröllopet, snart skiter jag fan i alla bröllopsgäster och bara har nåt vittne eller två. Alltså vad är det som är svårt att förstå? Det står ett nummer och ett namn dit folk ska höra av sig, ÄNDÅ håller folk på ringa mig och Toffe osv osv osv. Det är INTE till oss ni ska höra av er till utan till Linda, har ni frågor, ställ dom till henne, kapisch?!?:D
 Idag ska vi iallafall träffa prällen :) Ska bli najs :)
Och så är det bara EN VECKA kvar till slutdatum för att anmäla sig till das wedding. 20/6.


Lär bli mycket bröllopssnack nu...men inte gör det nåt, är ju min blogg, helt valfritt att klicka sig in hit och läsa :)
Igår hängde jag på Åsvägen hela hela dagen :) Och myyyyyyyysigt har vi haft det! Linda har gött mig, inte bara engång, utan två gånger :) Tack för maten min goa vän! <3
Linda ska väl vara med på ett litet hörn vad gäller viktuppgång ;) hehe.

Tog väl nån bild igår också, men lägger in dom i ett eget inlägg :)
Nu tänkte jag hinka kaffe!
Denna vita skönhet fyndade jag i stan förra veckan.



















PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar