13 juni 2012

:)

Denna förmiddag har gått fort! Suttit i teleluren hela tiden! Och jag med min telefonnoja...nu på slutet blev det faktiskt riktigt olidligt, så jag var tvungen att lägga på...tur att det var mamma jag pratade med och ingen annan. Hoff skönt att få träna bort det där till hösten! Vilken ångest, men nojan ska bort!
Nån som testat KBT? Kognitiv Beteende Terapi tror jag det heter :D
Ni får gärna berätta om det isåfall :) Anonyma får ni vara ja :)
Hade varit v ä l d i g t intressant faktiskt! :)

Nä jag ska väl fortsätta plocka här :b Kanske passa på att sy färdigt dom där jäkla gardinerna så Aini får tillbaka sin symaskin nångång :) Fast nu är ju öljettgardinerna på väg, men det gör inget, jag gillar att byta lite då och då :b
Jeje, nå vi hörs väl sen! :)

PÅ ÅTERSEENDE!

4 kommentarer:

  1. Jag går i KBT nu! Mycket bra tycker jag :) Känns bättre att gå där än hos en psykolog. Fast det är ungefär samma, enligt min terapeut. Samma fast olika! För mig passar det väldigt bra med KBT i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du svarade :)
      Det låter som att jag ska ge Kbt en chans iallafall :)
      Får man "hemläxor" och sånt? :b Det jag vet, är att jag kommer få utsätta mig själv för olika telefonsamtal och så...hujj vad läskigt det lät :D

      Radera
  2. Jepp! Hemläxor får man, men inte sådär mastigt direkt. Jag har gått i KBT sedan februari men är fortfarande "i början" eller vad jag ska säga. Det går lugnt framåt, om jag säger så :)

    Det där med telefonsamtal har jag också problem med.. Men det första du kan göra är att ringa till vårdcentralen i Kiruna och boka en tid för KBT! Se det som ditt första test! :) Tror det kostar 100 kr per gång, men man får ju snabbt frikort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, men det låter faktiskt ändå rätt bra :)
      Jag ska ge det ett försök iallafall :)

      Men det där telefonsamtalet vet jag inte riktigt om jag törs göra än ;) hehe

      Radera