7 juni 2012

:b

Precis vinkat hejdå till älskling. Fan vad jag ska njuta när stoppet är över!:)
Idag tänkte jag åka till stan, ja ni läste rätt, jag har nämligen inget annat val. Ska föra Karis bil, tänkte väl passa på att göra stan och även höra om det är nå smyckesaffär eller nåt som kan göra mina ringar lite större.
Linda skulle på Leklandet, kanske jag hänkar dit också ;) Har faktiskt frågat Linda några gånger om vi inte kan åka dit med barnen....och ja det är bara för att jag själv vill leka ;) hihihi

Solen skiner, plus åtta grader ute, med andra ord en riktigt fin morgon :)

Imorgon börjar jag äntligen jobba! Fan va skönt att få göra nå nytta igen, tydligen har vi "bara vikarier" inte behövts den sista veckan....jaså jaja.
Förresten ni ska få se en fett snygg keps jag fått av Gudrun som jag ska ha på mig i sommar, bara för att.
Alltid stör det någon.
:)




























Yesyes, men jag ska väl ta och göra annat nu, eventuellt försöka somna om, eller kanske börja städa eller nåt, sånt man ser.
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar