23 januari 2013

Trött!

Ja jag måste ta en akut stödvila.
Druckit kaffe med Aini och surrat skit sen åtta imorse, vikt tvätt, lagt på en maskin, handlat till världens bästa Linda och nyss käkat lunch. Tänkte tömma diskmaskinen också, men alltså, som sagt, en akut stödvila är på sin plats!:b
Shit !
Jag orkar fasen med det dubbla annars! Tror en förkylning ligger och nöter faktiskt :( hoff.

I eftermiddag blir det en tripp till Gällka med Aini, hon ska på röntgen och jag följer med som sällskap :)
Jäklar jag har haft att göra sen i söndags;)
Mycket trevligt med andra ord!
Verkar inte haft nåt socialt liv what so ever när jag bara i princip jobbat...
Grymt nöjd och stolt över mig själv som faktiskt tog detta steg och sa bye bye hemtjänsten!

Yees...men nu en kopp kaffe och sen vila, för snart måste jag på apoteket också kom jag på :b
Hohojaja.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar