7 januari 2013

LAT!

Jo...det är vad jag är och varit dom senaste veckorna...eller lat och lat..mer orkeslös och så har jag tappat suget lite...
Alltså, ja jag brukar ju pyssla på och städa och sånt...men inte nu..
Vet inte riktigt vad som är fel, hoppas bara att det är nån skum biverkning av mina meds som går över snart...

Börjar lessna på mig själv faktiskt.
Dock har jag verkligen bestämt mig för saker och ting. Och jag ska fanimig se till att lyckas!
Så jävla najs att ha nåt slags mål här i livet :)

I övrigt så har jag åkt skoter första gången i år :b
Adam erbjöd sig att skjutsa mig till Apoteket med skotern, kände att jag aldrig kommer lämna soffan, så jag tackade ja :)
Men först drack vi lite kaffe och surrade :)
Trevligt trevligt :) Adam saknar Rävstigen sa han, jo det förstår jag :b hehe
Mera najs här :)

Jojo, nu ska jag brotta ner Toffe, fast han ligger redan :D möhöhö

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar