23 januari 2013

Hej hej.

Lång dag med magkatarr "attacker"..hoff fyfan hur ska jag ta itu med all stress och ilska som jag går och bär på?
Krävs inte alls mycket nu för att magen säckar ihop..Aini hade nå magtabletter jag ska testa. Går det inte över måste jag väl kontakta en jävla läkare..inte lust för fem ören om jag ska vara ärlig!
Man blir ändå bara överkörd och hemskickad med Alvedon och råd att vila...dessutom har jag hittat en knöljävel och alla tycker jag bör kolla upp den..men is jag? Nå nä.
Det är väl säkert bara nåt som ska vara där..och så kan man säkert ta en Alvedon så försvinner den!

Inte bitter alls;)

Men annars har det varit bra :) Jag, Aini och Emelie for till Gällka och röntgen. Hände inte desto mer där än att ett par hade med sig fika som vi blev jävla sugna på ;)
Tyvärr bjöd dom inte ;b höhö

Nu ska jag bara kolla tv och försöka sova.
Vi hörs väl!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar