3 januari 2013

Inläggets rubrik.

Ligger på soffan i vanlig ordning ;)
Efter jobbet kom Aini och Emelie och drack en kopp kaffe med mig :)
Vi surrade och sånt trevligt :)

Idag har jag bestämt mig för att ta mig i kragen och göra något helt annat!
Ja vad gäller jobb...varför jag inte gjort detta tidigare är för att jag kan känna ångest över att komma in i en ny grupp..speciellt i nån grupp där alla tror sig veta vem man är bara för att dom hört rykten om en...
Var ju redan nån som var på hemtjänsten och surrade skit om mig när jag började där, trots att denna människa inte ens känner mig? Jag minns att jag sagt hej nångång på konsum då just i början när jag flyttade till byn..så ja..
Men man är ju opålitlig när man suttit inne :b haha Hoff..

Nåjo, men nu har jag bestämt mig för att inte bry mig ett jävla skit om vad fan folk TROR om mig.
Jag är jag, och ingen annan.
Det du hört om mig kan vara sant, men det kan även vara ren jävla bullshit!!
Sen växer man och blir äldre,man förändras, blir vuxen?, varför straffas hela jävla livet?

Jeje..nu ska jag wordfeuda lite :)
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar