3 januari 2013

:)

Ja det är konstigt...undra varför man alltid vill fortsätta sova när man egentligen måste kliva upp?
Ställde klockan på halv tio, tänkte ju städa bort julen innan jag går på jobb, JOJO, jag har snoozat till efter ett nångång ;b
En snabb dusch, sen knata på jobbet:)

Toffe hade skrivit en gullig lapp :)
Han jobbar extra idag..
Jag tänker fortfarande, på det som hänt..men har bestämt mig för att lämna det bakom mig...
Är väl inget jag egentligen kommer glömma, vi skulle ju gifta oss!
Men ja som sagt...jag försöker lämna det bakom mig och det går ganska bra...
Vissa dar är sämre än andra, men det är det väl för dom flesta..
Saker och ting fungerar bättre mellan oss nu, och den där gnistan man brukar ha i början, den har återuppstått;) hihi

Detta år ska bli mitt och Toffes år! Inga jävla idioter som ska få förstöra mellan oss, och alla idioter som snackar om oss här i byn också, varsågoda!
Pratar ni om oss, då finns vi ;)
Eller så borde ni kanske sopa rent framför egen dörr innan ni öppnar brödinkastet :)
Enkelt!

Jaja, med dom orden sagda, ska jag nu ta en dusch.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar