28 januari 2013

Godmorgon!

Inte uppdaterat på länge ser jag...
Nåväl...

Vaknade upp av ett jävla liv, cp-pannan som pep...stängde av skiten, så måste väl kliva upp och sätta igång fanskapet igen innan det blir kallt..snart...ska bara...

Helgen gick snabbt som fan igen, men den har faktiskt varit bra :)
Längesen jag varit helt ledig en helg:)
Skönt!

Vad har vi gjort? Nå inte desto mer, myst, kikat tv och så har jag umgåtts med Linda och hennes kids :)
Vi har lagt pussel och så färgade jag Lindas hår :)
Fille var hit en sväng i lördags också, vi drack kaffe och så köpte jag en stereo av honom som visade sig vara ett fett bra jävla köp!
För endast en hunka kan jag nu spela musik för hela slanten :)
Fett bra ljud, vi blev till och med partysugna jag och Linda ;) höhö

Öhh nå annars då? Var och rotade i garaget och hittade nån gammal låda som sen blev en kryddhylla eller vad man nu vill att det ska vara...att pyssla och hålla på ger mig ro i själen.
Att det alla gånger inte är snyggt osv skiter jAg i. Som sagt, av att bara hålla på med nåt ger mig lugn :)
Det är väl det viktigaste i denna stress och magkatarr historia kan jag känna.

Jojo nu ska jag inte janka allt för mycket..bilder på mitt pyssel kommer här nedan...som vanligt vet jag inte ordningen på bilderna.
Men det får duga.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar