30 januari 2013

Jahej.

Ligger och har resfeber. Imorgon ska jag nämligen lämna byn i några dagar, kan behövas, efter allt skit och efter alla bittra människor som lever i sin egna lilla bubbla som jag stör mig på, som fan aldrig lämnar en ifred, är det på tiden.

Jag själv har gått och blivit bitter. Snacka om att man är lättpåverkad!
Blä.
Livet blir vad du gör det till.
Jo jajamän, men ibland är det mera svårt att göra sig själv nöjd och faktiskt tycka livet är lattjolajban.
Jag är dock jävligt stolt över dom flesta val jag gjort det senaste året.
Och detta året.
Det stämmer nog det där med att man blir klokare för varje år som går. För det har då jag definitivt blivit! Klokare alltså.

Det här året ska jag försöka bli av med alla mina tankar som jämt snurrar runt.
Sluta analysera, sluta bry mig om onödigheter, förstå att jag inte kan rädda hela världen från orättvisor, sluta sura, sluta tveka, sluta med negativa inställningar, ta mig till en läkare för att kolla knölarna jag hittat, börja träna mina stackars leder, göra fertilitetsundersökning eller vafan det heter, acceptera dom svar jag får, acceptera livet, respektera mig själv och andra, fixa utbildningen men framförallt ska jag LEVA. Även dom dagar då jag helst av allt vill ligga på kyrkogården.

Ja egentligen hade jag kunnat hålla på hela natten men det domnar som fan här, så tror jag avslutar!

Imorgon får Ida göra ett kors i taket, för då kommer nämligen jag på besök!;)
Åh vad kuligt vi ska ha!:)
<3<3<3

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar