24 januari 2013

Jaa

Man ska inte ha för stora förhoppningar, Toffe ligger och snarkar! Jaja, det är ju helg snart!

Fick ett samtal från hemtjänsten nyss, var faktiskt rätt fint gjort, det uppskattar jag. Alla är inte av samma skrot och korn tack och lov!
Har alltid tyckt om denna människa, och hon gav mig lyckönskningar och en massa kramar via telefonen <3

Ligger och väntar på Alvedon som Aini ska komma med, nu kom hon..och nu for hon <3
Jag hatar att tigga och be om hjälp, men idag var jag fan tvungen...det är inte halsen som är värst, det är mitt allmäntillstånd som känns botten..kraftlös och så vidare. Hoppas att det går över snart, för som sagt brukar jag nästan aldrig vara sjuk..jeje, det har varit mycket gnäll nu dom senaste dagarna, men ibland måste man få göra det också..

Nu ska jag inte göra annat än att ligga och tycka synd om mig själv.
Katterna får mysa med mig <3

Vi hörs.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar