24 januari 2013

Hohojaja.

Jag ligger faktiskt på soffan och tar det lugnt!
Känner mig rätt sliten, halsen värker och mina visdomständer växer igen :b
Nä jag har ännu inte fått alla, endast dom två där nere som växer en gång per år :b
Nu känner jag två köttflärpar, så dom kanske växer till sig nu? Vem vet.

Idag har jag inte gjort några måsten mer än att byta i kattlådan, kollat pelletsen och tagit in posten :)
Har druckit kaffe och lagt några bitar i vårt pussel :)
Linda ville att jag skulle komma över och det hade jag mer än gärna gjort om det inte vore så kallt och om jag inte hade känt mig så jävla hängig:(

Jag saknar min Toffifi, vi har inte "umgåtts" sen i söndags typ :b Förhoppningsvis kommer han hem snart, då ska han få en kram, kanske en liten puss också;)
Min fina, trots det han gjorde....
Sjukt och säga, men det blev något bra utav hela den här soppan!
Faktiskt!

Jaja, nu ska jag mysa igen, Tarzan ligger under täcket och Deggan myser ovanpå :) <3
Vi hörs sen!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar