4 januari 2013

:)

Nu jäklar har jag bestämt mig!!!
Kan inte sova, så har snöat runt lite på utbildningar, och har hittat en utbildning jag ska söka till, men först måste af öppna ;)

Jag har inte "råd", egentligen, att plugga, men skitsamma, det kommer vara värt det i slutändan!
Hoppas verkligen jag är lika motiverad imorn, nästa vecka, nästa månad och så vidare, så som jag är nu!

Blir nog inget av mina idéer som jag vill utföra här i byn, då jag känner att vissa inte kan bryta sina vanor och göra annat , så dom idéerna begraver jag, trist, hade fan varit kuligt!
Eller så är det kanske för att man inte kommer stanna kvar i byn resten av livet...............;)

Jojo, nu kan jag verkligen inte sova, vill bara att af ska öppna;)
Jag hoppas detta går vägen nu!

Lika kliva upp och suga i sig kaffe :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar