16 januari 2013

:)

Vaknat vid elva, skönt och sova!
Ledig är jag också :) inväntar min kära vän Linda, men hon verkar inte dyka upp :b
Den som väntar på något gott ;)

Jag håller på här hemma, flyger och far i alla rum, men det är najs!Att pyssla hemma är nog bland det roligaste jag tycker om att göra :)
Jag är väldigt hemmakär, men ibland blir det för mycket då måste jag utanför dörren och se annat :b
Jag har lovat nu i tre års tid att hälsa på bland annat Ida och Hannah..jag vet, jag är sämst, men som sagt, så är det att vara hemmakär..

Dock ska jag eventuellt, beroende på vad lönespecen säger, åka och hälsa på Ida nästa helg:)
Det är som dags nu!
Jag ska även dra fingrarna ur och boka in en resa till Hannah inom en snar framtid :)
Synd att jag anses som vuxen nu och inte får flyga billigare nåmer :/
Tåg känns hemskt, men det är väl det man får resa med ;)
Jag får ju träffa en kär vän, så resan gör väl detsamma egentligen :b

Jeje, nu ska jag dricka kahvia!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar