24 januari 2013

Godmorgon.

Jag bör egentligen sova och ta det lugnt, men jag kan inte, ligger bara och funderar på vad som skall göras härnäst.
Igår stressade jag som fan för att det skulle vara rent och fint när Toffe kom hem..min tanke var att nåt måste jag ju göra när jag går hemma igen...men alltså, det var i söndags jag blev "arbetslös"...lite lugnt kan jag faktiskt ta det...men ja..inte fan vet jag hur man är funtad egentligen :b
Att sluta stressa för minsta lilla måste jag iaf sluta med!
I skrivande stund tänker jag faktiskt på att kliva upp och börja på övervåningen...öh klockan är sju på morgonen? Skärpning.
Tänker även på samtalen jag måste ringa, bland annat min af-handläggare..boka in möte och snacka om utbildningen...
Nää det hinns! Har som sagt inte ens gått en vecka. Min mage och hela jag behöver en paus från alla måsten just nu.

Ett steg i detta stresshanterande är faktiskt att tillåta sig själv att bara vara en hel dag...och det har jag inte gjort än, då det är jävla svårt som sagt...

Nånå.
Och vill man inte läsa om mitt gnäll om diverse kroppsproblem, så får man helt enkelt hitta en annan blogg. Inte svårt det heller.

Nåjo, jag återkommer väl, alla mina kids ligger bredvid mig och myser <3
Så det ska jag göra nu. Mysa.En stund iaf :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar