25 januari 2013

Godmorgon

Vaknat några gånger, jag känner mig lite bättre, men bara lite.
Magen bubblar och har sig, kanske en banan stillar det ett tag?
Snoken är full i snor, men jag känner mig inte snorig..halsen är som igår...fast lite bättre. Huvudvärken är däremot kvar. Jojo. Nog överlever jag, tänkte bara försöka vara som karlarna och tycka jättesynd om mig själv :b

Drömt skumma drömmar igen..den här gången var vi på gamla Domus i Kiruna, och jag ville ha en bok som hette " Lilleskutt på rea " :b
Haha!
Ja ibland är det kul att komma ihåg det man drömmer :b
Sen hände det givetvis en massa annat, men just boktiteln där tyckte jag var så kul :p

Jeje, Deggan sitter och psykstirrar i fönstret, han vill nog ha mat...det ska han väl få :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar