12 januari 2013

Jööö

Kan väl slänga in nåt skräp hit medans jag väntar...
Sitter iaf på jobbet, varit mera lugnt, men igår fick jag då känna att jag levde!
Fy satans så mycket det var att göra!
Men jag gillar när det är fart och fläkt;) på jobbet ska man ju arbeta!:)

Jag måste tyvärr trappa ner på mitt kaffedrickande då jag tror jag åkt på magkatarr..
Min inre stress måste jag också bli av med, hur blir man av med det?
Jag måste även börja äta rätt...bla bla bla bla ja helt enkelt byta spår..
Men kaffet kan fan bli svårt alltså...nånå...

Har även upptäckt rynkor under ögonen, vafan? Orka åldras nu, det är ju kul att se ut som 17 ;b haha
Jaja, bara acceptera att man blir gammal, gaggig, grå och ful...
Tyvärr livets gång :D
Faktiskt konstigt att jag inte fått grått hår med tanke på allt jävla skit som hänt..nånå, det kommer det också :b

Jaja, nu ska jag fortsätta...
Ha det gött!
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar