9 januari 2013

....

Gissa var jag ligger?;)
Men idag har jag faktiskt varit utanför dörren :b

Jag har även orkat plocka här hemma lite, och det är bara för att jag inte kan sitta still medans jag pratar i telefon :b
Jag och Ida har nämligen surrat, surrade väl i en två timmar tror jag?:)
Fan rekord! Hehe
Nå vi pratade om allt möjligt och jag hann städa under tiden och Ida hann vara på affären ;)
Saknar min vän!<3<3<3!

Nå efter det tog jag en promenad till Åsvägen.
Det bjöds på middag och det var jäkla gott faktiskt!:)
Jag har lekt med Amanda och myst med Valle :)
Vet ni hur underbart det är att höra Amanda säga Kicki hela tiden?:b
Okej kanske inte alltid :p men det värmer så gott i mitt hjärta när den lilla fröken ska ha med mig överallt , det är alltid Kicki för hela slanten, gullunge!!
" Nä Kicki ska " ;b hehe

Valleballe är så himla gossig han med <3 vill alltid upp i famnen och ja jag vet inte...jag älskar dom här små trollen!!
<3!!

Nåjo sen for jag och Linda på byn och drog några varv, saknat henne!
Så det var himla skönt att få umgås igen på tu man hand och prata om sånt som bara vi pratar om ;)
Okej det där lät skumt, men då får det göra det ;)

Jojo..nu börjar det domna här..vi hörs.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar