30 juli 2012

Rubrik.

Sitter på jobbet, har rast. Var förbi hos min vän Linda och hennes fina barn innan jag for hit också.
Saknat den lilla familjen!<3
Jag åt upp Lindas lunch som bestod av lax :D hihi
Och snart drar vi! Fan nu är det inte alls länge kvar!Jävla va kul vi ska ha! :)

Hmm..jag kan väl passa på att tacka er alla som på nåt sätt visat att ni bryr er. Känns inte som ett tack ändå räcker, men jag vet inget annat jag kan göra än att finnas där den dagen du/ni behöver mig.
Jag är överlycklig för att jag ändå har så pass många runt i kring mig som bryr sig och vill mitt bästa.
Något som också är väldigt skönt, är att jag har världens finaste arbetskamrater! Vette tusan hur fan jag hade klarat av detta om det inte vore för att dom är så himla bra! Massa massa kärlek!!<3

Nå nu ska jag fortsätta jobba. Vi hörs väl.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar