23 juli 2012

...

Precis varit in till puben och betalt bort det jag drack i lördags;) mehehe.
Ska snart knata till jobbet...har fet jävla ångest. Vill inte gå dit. Har grinat som ett svin också...
Hur fan ska jag tackla detta? Jag har meddelat tjejerna i Svappis och här att inte fråga ut mig om saker och ting, utan låtsas som om inget har hänt..men då kom jag på att vi har ju kunder också som förmodligen kommer fråga....hoff...nä nu vill jag verkligen gräva ner mig!!! :(

Och sen en sak....SLUTA JÄVLA LÄGG DINA SMÅ LAPPAR OCH SKITGREJER I BREVLÅDAN! VEM ÄR DET SOM KOMMER KRYPANDES OCH SLICKAR RÖV HÄR?????????SOM SAGT OCH SKRIVET FÖRUT....I D I O T!
Hoff...varken jag eller Toffe behöver idioter som ni i våra liv, och han behöver inte er heller bara för att vi inte är ett par längre...jävla va less. Förstör inte pojken mer än vad han redan är...

Jaja..nu ska jag dricka kaffe ha ännu mer ångest sen ta dom tunga stegen till jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar