25 juli 2012

rast.

Sitter på jobbet, har rast nu. Värmer fisk i mikron. Fisk, jäkla jag har börjat gilla fisk på äldre dar :p
Speciellt lax! Fyfan jag hade kunnat leva på lax resten av livet!
Jo så är det.

Förtränger jag allt som hänt, eller mår jag faktiskt bättre? Vissa dagar känns så jävla bra medans vissa andra dagar känns som ett rent jävla helvete...fast det är väl så..precis som någon kommenterade kommer det vara rätt många "känslostormar" under denna ööhh..sorgeperiod?
Och appropå era kommentarer, dom värmer fortfarande, och på nåt sätt har dom fått mig att inse ett och annat...JAG ÄR INTE ENSAM, det finns fan alltid någon där ute som bryr sig och även fast det är helt okända människor så känns det faktiskt himla bra. Tack <3.

Nu ska jag ut och blossa och fortsätta jobba.
Höres, hej.

1 kommentar:

  1. Det är så, ju mer man "pratar" om sina bekymmer eller händelser man varit med om. Så upptäcker man att man inte är ensam.
    Det är jätte skönt att upptäcka!
    Ha de så bra!

    ps. Gråt när du är ledsen och skratta när du är glad, det är så man får ut det jobbiga och får in ny energi! Och orkar gå framåt, om än 1 mm per gång!

    kram

    SvaraRadera