30 juli 2012

Godmorgon.

Idag har jag sovmorgon. Sov till tio , då jag vaknade av telefonen som ringde, var ingen annan än Gulla :D
Imorse hände det massa konstiga saker...och jag vet inte vad jag ska tycka, tänka och känna, och framförallt svara på...nä jag behöver mer tid..och det här lär ta tid.
Jag vill ha kvar kakan, men ändå äta upp den...eller jag vet inte...

Evelina, som svar på din fråga...jag vet ju att han verkligen verkligen ångrar sig...men skadan är ju som redan skedd...tiden får visa.

Nå sitter iallafall och kollar busstider till Pite och spanar på en finsk hemsida;)
Jag beställde dom där lila pumpsen, fast inte dom tolv andra varorna :P Blev endast sju varor tror jag, och bland dom varorna fanns bland annat hängselbyxor;) Jepp, jag tycker dom är snygga, och sitter dom bra när dom kommer lär dom nog bli mina favvisar :D
Kommer ihåg när jag gick högstadiet, då var det poppis med hängselbyxor :) Tror jag till och med sydde ett par på syslöjden :p

Jaja, jag ska ta och göra mig klar.

Saknar dessa små underbaringar!<3

1 kommentar:

  1. Okej, det var det jag tänkte. Men ta tid på dig, tycker inte du att det känns rätt att ta tillbaka honom så gör inte det.. Det handlar ju ändå om att DU ska må bra :)

    SvaraRadera