19 juli 2012

Morrn.

Blev väckt av telefonen. Gick ner och ut och blossade, hela huset helt tyst, vaknade till och med före barnen :b
Jag startade morgonen med att böla, hur jävla länge kommer det här göra ont? Vafan...på lördag skulle jag stått som brud...alltså fyfan...allt det här är taget ur en riktigt dålig film!
Och ni andra jävla äckel som var på samma fest som SÅG honom göra detta, vafan är ni för ena då?
En av hans vänner hade stuckit därifrån när allt griseri hade börjat...varför tog du inte med honom? Varför ringde du inte mig? VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR??????
Hoffffff. Nu ska jag böla igen. På återseende!

1 kommentar:

  1. Man måste gråta när det är jobbiga saker som händer, man mår inte bättre för att man inte gråter.. Det är verkligen inge kul, otrohet är det värsta och fulaste man kan göra(enligt mig). Men hoppas verkligen att du umgås med dom du tycker om och som älskar dig, för det får alltid mig på bättre humör när jag mår dåligt.

    SvaraRadera