20 juli 2012

Godmorgon.

Idag är det den 20e...vi skulle ha hämtat den tre våningar höga bröllopstårtan................hoff:(

Sov i huset i natt, eller det är faktiskt fortfarande mitt hem!!!
Jag har gått runt i huset och gråtit, skrikit och varit förbannad...toffe är i stan. Han mår väl bra, det gör väl alla killar när dom blivit singlar?
Nå skitsamma...om hundra år kanske jag också mår bra igen.

Nu ska jag blossa.

Tack för ert stöd, även fast jag inte ens känner er så ger dig mig faktiskt nån slags tröst.

2 kommentarer:

  1. Hej Kicki! Fy faaan för vad du får gå igenom nu. Jag har följt din väg mot bröllopet här på bloggen och var verkligen glad för din skull. Jag lider så med dig. Och jag blir så arg! Men om det är sån han är så kan man väl bara anta att you dodged a bullet... Även om det såklart inte går att känna så ännu.
    Tänker på dig!
    Ylva

    SvaraRadera
  2. Hej Kicki!
    Jag läser här då och då, och har med spänning följt din väg mot bröllopet. Jag var så himla glad för din skull. FY FAAAN för vad du behöver gå igenom nu! Ingenting nån säger kan göra det bättre, men man får ändå anta att du dodged a bullet med den där karln. Så jävla lågt!
    Du finns i mina tankar!

    Ylva

    SvaraRadera