23 juli 2012

jaaaa.

haha kuligt att folk söker på "kicki och toffe" för att hitta min blogg :D

Öh, kom hem för ett tag sen, gick väl ganska okej att jobba, dom flesta visste redan om det, kunderna alltså, bara en som frågade mig, men sa bara att jag inte vill prata om det, stackarn bad om ursäkt sen nästa gång jag kom, men hur kunde denna veta? Jag sa att det gör inget.
En gång brast jag ut i gråt, i lokalen när mina arbetskamrater gav mig en kram...men utöver det har det inte kommit nå tårar...jo kanske nån när jag kört bil..
Nå fick iallafall höra att jag var stark, och visserligen är jag väl kanske det då..jag vet inte.

Hmm..sen är det väl kul på ett sätt, men på ett annat sätt är det inte kul, när killar som aldrig hört av sig tidigare helt plötsligt gör det...jaa...alltså vad tror ni?
Jävlar så fort man blir singel är alla över en ;) Kul på ett sätt, mindre kul på ett annat sätt.
Jag vill inte ha nån, inte nu, säkert inte på många år...en flört kan väl va kul, men njaa alltså..killen jag fortfarande älskar heter fortfarande Toffe.
Och så var det med det.

Sen blir jag irriterad när folk tror att jag ska flytta till stan, vafan ska jag dit och göra? Sista jävla stället på jorden jag flyttar till !!!
Nä jag blir kvar i byn, jag är bybo, här har jag sprungit som barn, så här kommer jag att bo i fortsättningen också. Nu vet ni det, så nu behöver ni inte undra det heller...

Jaja, avslutar väl med att berätta att min vakt jobbade efter vägen idag :D Men med min syn hann jag inte se att det var han förrän det nästan var försent :p Men jag hann hälsa :p haha
Jeeeess..nu ska jag bädda ner mig i soffan och somna till tvn.
På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar