19 juli 2012

Jag vet inte vad jag ska svara på era kommentarer...men jag är glad att ni som kommenterat hittills varit snälla, jag väntar fortfarande på kommentarer som exempelvis " Rätt åt dig" eller liknande.
Kom med dom också, jag kommer bry mig till en början men sen lär jag nog bara tycka kommentatören är patetisk och borde skaffa sig en hobby eller nåt.

Finns dom i min närhet som säger att jag inte bör skriva hit allt för mycket, men alltså, det är många som hört av sig via sms, på facebook osv och säger att dom finns om jag vill prata.
Men alltså vad ska jag säga? Att jag är ledsen?
Det är lättare att skriva av sig här istället. JAg kommer förmodligen prata nångång, men just nu är allt så jävla tungt så jag orkar inte. Prästen som skulle viga oss erbjöd sig också.
Jag uppskattar det ni gör och säger till mig, det gör jag, men just nu är allt bara mörkt och jag vill inte tänka framåt, inte än. Det har bara gått två dagar. Helgen kommer bli asjobbig. Osv osv.

Men tack alla söta människor för alla snälla ord och för att ni bryr er.
Särskilt stort jävla tack vill jag ge till Linda och Perra som jämt ställer upp för mig <3
Vill även tacka Gulla för allt hon gjort inför den här helgen.
Min familj och alla andra som engagerat sig på något sätt vill jag också tacka.
Vad hade jag gjort utan er? Jag älskar er <3

4 kommentarer:

  1. Det är väl ingen som förtjänar att bli sviken och bedragen dagarna innan sin stora dag. Så om någon säger att det är rätt åt dig, så är det bara för att de vill såra dig, såna finns det alltid. Jag känner inte dig men det är inte rätt åt dig. Jag hoppas ditt ex skäms riktigt ordentligt. Du har inget att skämmas över. Var istället glad över att du fick veta detta innan bröllopet och kunde välja hur du ville gå vidare. Kram

    SvaraRadera
  2. Kicki! Det gör ont men jag lovar dig att en dag kommer du att kunna le igen och vara glad. Den dagen kan komma om 1 månad, 6 månader eller 1 år men jag lovar dig att den dagen kommer.. Kram från Agge

    SvaraRadera
  3. Jisses, jag blev helt chockad och ledsen när jag gick in i din blogg....har följt den lite sporadiskt och fick en chock....men din chock måste vara ännu värre... Jag har själv blivit bedragen och vet hur grymt jobbig och slitigt det är... och såhär just innan eran bröllopsdag! Helt sjukt... tänk inte på vad andra tänker eller inte tänker utan fokusera helt på dig själv!! var ledsen om du känner dig ledsen, var arg, glad osv osv....den närmsta tiden kommer vara en galen känslokarusell och låt den vara det...bättre att känna en massa och försöka bearbeta....det kommer ta tid och låt det ta tid!!! Jag vet att det spelar säkert noll roll vilka råd jag ger...för just nu tror jag inte du är redo att ta några råd...men du kanske kan spara de till när du är redo ;) Jag tror och är helt säker på att allt som händer har en mening, dock kan det ta lång tid innan man förstår och kan se det...men men utan djupa dalar så kan man inte ha höga höjder ;) Ta Hand om dig!! och känn allt du känner och PRATA med de du litar på sen när du är redo att prata.... låt inte allt bara bubbla därinne och försök inte ha nån fasad för då blir man bara bitter....och förhoppningsvis kan du en dag förlåta (för din egen skull inte för nån annans skull)....och kom ihåg, DU förtjänar mycket bättre och du kommer få bättre!!!

    SvaraRadera
  4. Självklart ställer vi upp för dig <3 <3

    SvaraRadera