21 juli 2012

Om cirka en timme skulle kyrkklockorna ha ringt...jag har gråtit lite grann..jag är även förbannad, varför i hela världen trodde jag ens att en kille kunde hålla sig till samma resten av livet??? Ja fyfan. Jag kan väl inte påstå att jag lärt mig nåt heller..inte första gången man blir bedragen av en kille...jeje.

Nån frågade om Toffe har ångest, och det har han..ja iallafall vad han sagt och visat...för mig känns det som bull shit...men jag måste väl tro honom. Han hade lämnat en chokladkaka här hemma åt mig i onsdags osv osv osv...

Nåja ...jag har börjat känna mig elak som fan på sista tiden..jag kanske inte är det men ibland känns det som så när jag säger ifrån säger jag kanske för mycket...ibland kan jag faktiskt vara tyst, men alltså det går inte att hålla igen lika lätt som det var förut..frågar någon mig något blir jag bara irriterad och säger nåt drygt även fast jag inte vill..därför vill jag inte prata med någon...inte just nu iallafall.
Jag känner inte igen mig själv längre, men efter allt som hänt är det väl inte så jävla konstigt att man förändrats? Eller?
Dock känns det bra att jag kan säga ifrån om det behövs...men ibland är jag lite väl spydig...

3 kommentarer:

  1. Man får vara elak i såna lägen. Hade nog jag också varit..
    Ända sen jag läste om det här så har jag haft det i tankarna.. kan verkligen inte förstå hur ledsen du är.. Men som alla säger, tiden läker nog alla sår.. kanske inte eft 1 mån, ett halvår eller 1 år.. men nångång.

    SvaraRadera
  2. Hoppas han har världens värsta ångest! Det borde han ha.
    Såklart att du inte kan vara snäll med alla hela tiden. Inte just nu iallafall.
    Är man ledsen och förbannad på någon så kan man ju inte helt plötsligt vara glad och trevlig bara för att man är med någon man tycker om. Det blir ju liksom så.
    Men jag tror alla förstår.
    Önskar jag kunde skriva nåt som kunde hjälpa, men det kan jag inte.. Istället får du massa kramar!
    Och du är en fin människa som förtjänar någon som är lika fin som du <3
    /Peka

    SvaraRadera
  3. det är en sorgeprocess kicki! /nm

    SvaraRadera