9 juli 2012

Jaja!

Eftersom ni envisas med att fortsätta komma tillbaka så får jag väl vara snäll och uppdatera lite!
Vad har hänt då?
Ja vad har inte hänt? :P
Jobbat helgen, jobbar till 14 idag, sen är jag ledig tis,ons,tors, då blir det att planera det sista inför bröllopet, jag är helt sjukt nervös, och magen kommer fucka ur när som helst :b
Tisdag blir en tripp in till stan för att hämta vigselringen, köpa vin/cider och andra bra att ha grejer på ett bröllop :D
Onsdag åker jag och SnyggSandra till Ikea :) Tänkte passa på att inhandla alkohol även därifrån :) Inte från Ikea men från butiken på andra sidan gränsen ;)
Ikeagrejer har jag ju nyss köpt, men kanske kan va kul att impulsshoppa lite :)

Med andra ord är jag inte så "ledig" :p Har tjatat om sovmorgon...den får jag ta i graven :b

Toffe hämtade en åkgräsklippare igår :) Hm...undra i hur många timmar jag satt och lyssnade på honom när han berättade om den? Han ska bygga en plog och bla bla bla bla bla...
Ja alltså...Vinsa, Perra och Toffe = GUBBAR!
Orka tävla om vem som har fetast gräsklippare! :p hehe
Så här ser den ut iallafall :)

Vi lär slåss om vem som ska klippa gräset:D


Nåjo, men nu tänkte jag hinka nån kopp kaffe till, sen börja köra den underbara vägen till Svappis.
Vakterna känner igen en nu, speciellt en snubbe, han vinkar på långt håll när han ser att det är jag som kommer :p haha
Lite kul äre juuuuuuu :)
Nånå, vi hörs sen. Puss och kram skumbanan!
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar