25 juli 2012

goddag.

Idag känner jag mig lite bättre...kan vara för att solen skiner :)
Är på väg till Svappis på arbete igen..jävla fin lön som kommer på kontot nästa månad ;) Hade en jävla massa timmar på bara veckoslut ;) Undra om jag ska ta med en tom resväska till Turkiet? hihihihihi
Btw, så är det resan jag ser framemot nu, endast 39 dagar kvar :)
Fast LuleKalaset med Gullis kommer också bli fett najs!:)

Jag och Toffe pratar med varandra, helt vanligt, visst känns det rätt jobbigt ibland när man tänker till lite mer och inser att snart är dessa små pratstunder slut...fast vi lär nog alltid ha bra kontakt. Vi är faktiskt bästa vänner trots allt. Trots allt...just det trots allt betyder den där pojken oerhört mycket för mig...
Märks på gossen att han inte haft nån att prata med sen förra veckan...hoff varför skulle du sumpa allt? Dom flesta får väl kalla fötter och blir rädda..men att paja något fint före ett bröllop med otrohet tycker jag är lite lågt.
Eller inte så lite lågt heller. Jaja.

Oj, nu ska jag fixa till nunan. Hörs väl sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar