27 juli 2012

jahaja...

Kul att jag kan sova...sömnisarna är givetvis också slut, kanske lika lägga på en panna kaffe och redan kliva upp? så man inte somnar just när klockan ringer...
Kikade in kontot iallafall...rätt fin lön ändå, så jag ska ta och klicka hem lite kläder, bara för att jag kan!
Nu är det fan dags att unna sig själv lite, ja endast mig själv, jag jag jag och bara jag! Klingar rätt fint i mina öron ändå :)

Var förbi hos Linda och Perra tidigare, vi hann väl inte göra desto mer innan dom fick besök..jag har ännu lite svårt för att träffa folk sådär...så jag var tvungen att vara otrevlig och fara därifrån..
Imorn är Valters dop, jag kommer vara världens sämsta kompis...genom att inte närvara. Alldeles för stort sällskap för att jag ska kunna vara med utan att få panikkänslor...ja hjärnan är väldigt skum när man är nere har jag märkt...men Valter får ju vara med världens bästa tant Kicki när som helst ändå så ;)

Okej, nu ska jag kolla in lite kläder.
Hörs väl sen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar