25 april 2012

Hej igen :b

Suttit och läst igenom dom här loggarna man får från susnet :b
Väldigt intressant om inte annat ;)

Har värmt mig en kopp kaffe, ja i mikron alltså, jag orkade inte lägga på nåt nytt.
Nä.
Sen har jag varit ut på altanen och gett mat till barnen, även gosat lite.
Saknar att ha dom här inne! Fast ändå är det så skönt!
Jag slipper tänka på kattlådan, det är inte lika mycket hår som förut, jag funderar faktiskt
på att ta fram den nya mattan jag köpte för nån månad sen och dammsuga upp den :p
Ja men såna där grejer :p I köket slipper jag ha slevar mellan handtagen så inte
Degiz får upp skåpluckorna :p

Givetvis får dom vara inomhus också, fast det verkar som att dom trivs bäst där ute ändå :)
Nu sitter dom på fönsterbrädan och kikar in, jag ska nog ta in dom i famnen en stund ;)
Mina små älsklingar!










Oj vad mysiga dom var då, kurrade i famnen i fem min cirkus, sen ville dom ut igen.

Jaja men jag ska fortsätta här.
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar