18 april 2012

Hej igen!

Suttit nu i några timmar :p Jag is inte engagera mig i designen och det så mycket nå mer...
Nu tänkte jag ju börja skriva och uppdatera som vanligt.
Fast fortfarande har jag svårt för att veta vad jag ska skriva ner , men det kommer väl.

Hoff, snart är det maj! Tiden går jääääävligt fort!
Jag har varit jävligt lat när det gäller bröllopet också, vafan, nu är det dags att dra fingrarna ur KICKI!
Har skrivit under hindersprövningen samt efternamnstjosan, bara Toffe nu som måste skriva under,
men han är som jag. LAT!" Gör det sen" " Men det är ju länge kvar" "bla bla bla bla..."
Det kommer gå en tid, sen kommer vi ha panik och fixa allt i sista sekund, vill ej ha det så, men tydligen
är man ju född lat och seg eller nåt :p
Äh det löser sig! Bara inbjudningskorten skickas ut snarast! (Har inte ens beställt dom) HAHA
Fy på oss!


Nä, nu ska jag faktiskt beställa dom där korten, nån jävla nytta måste ju även jag göra fast
jag är ledig :P

PÅ ÅTERSEENDE!

3 kommentarer:

  1. Varför inte göra inbjudningskorten själv? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt funderat på det, hur gjorde du dina? På datorn har jag förstått, men alltså skrev du ut dom på nåt speciellt papper, eller vad gjorde du ? :)

      Radera
    2. Jo jag gjorde mina inbjudningar i photoshop och skrev ut dom på fotopapper.

      Radera