30 april 2012

Goddag!

Har precis skrivit inköpslista, pojkarna får gå och handla :p
Nångång måste man ju få leva i lyx! :)
Blev inte att fara ut idag heller, vi skyller på vädret, nämen, i skrivande stund
regnar det, så jag is då inte fa nånstans även fast det hade vart mysigt! :p
Nopes..jag väntar tills solen skiner iallafall!

Tänkte käka suovas i pitabröd idag :) Jag har skrivit ner ett recept på bröd också som jag tänkte
försöka mig på.
Receptet var då enkelt :p Längesen man gjorde någon form av bakning, så får väl passa
på medans man har inspiration:p

Fick brev av Kommunen också...haha ja...jag skriver då inte under förrän jag fått förhandla...

Öhm mer då, har fått en massa leksaker till våra barn, hm...kanske dom där jäkla barnen skulle
ta och komma också!
Två par skor som Toffie haft när han var liten har vi också fått :p
Ska ta ett foto och lägga upp sen :p Så söta! :)
Jäää,,,,jaja men nu ska jag spana lite..

























PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar