25 april 2012

03.00

Och här sitter jag! :(
Vaknade och blev pigg i vanlig ordning.
Alltså ibland blir man bara så förbannad! Ändå tog jag, för säkerhetsskull en insomningstablett
så jag skulle somna och vakna upp rätt så pigg eftersom jag ska jobba, mmhm, eller hur, nu börjas det igen.
Ta två, öka till tre, testa 3 1/2....alltså snart tar jag alla jävla mupptabletter!
Normalt sett skulle man ha sovit nu, men jag måste ju alltid ha det dubbla av allt för
att det ska ge någon effekt, faktiskt jobbigt. Och nej, jag tar inte varje kväll, utan endast vid behov och om
jag varit ledig länge och ska jobba förmiddag dan efter.
Intressant novell.ja


Jag vet inte , jag ska hitta något att roa mig med. Dricka kaffe, eller varför inte
te?
Jaja, lär väl återkomma några gånger kanske...3timmar kvar tills klockan ringer så...

Äntligen står den andra skönheten också på gården :)














PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar