19 april 2012

Godmorgon??

Eller?

Jag lyckades somna inatt, det tråkiga är att jag vaknade för cirka en kvart sen av att Toffe
hostade som fasiken och blev pigg på köpet! :(

Så jag satte mig här igen, tänkte kan ju visa vad jag beställde :p Egentligen inget speciellt så,
men bara för att jag ska ha något att göra en liten stund :p
Det här med att ladda upp bilder, finner jag ännu lite svårt....dom hamnar inte riktigt där
jag tänkt mig så att säga :p
Men det löser sig, sa han som sket i badkaret. Här kommer bilder iallafall.







Blev inte så jäkla färgglatt förutom byxorna :p Hehe. Från början hade jag elva varor i shoppingbagen då var
det lite mer färger och grejer...men men ...blev att sålla bort "Nä, kommer inte använda", "Finns på affären"
ja och så vidare :b
Och även fast det inte heller blev så jäkla dyrt så tog jag bort , jaja. Jag lär nog ha köpt en hel
del kläder innan jag dött, så det är väl lugnt....höhöhö

Nå ska spana runt lite, uppdaterar väl säkert sen.
Igår skrev jag hela 8 inlägg...undra om jag nånsin skrivit så många inlägg på den gamla bloggen?:P
Antar att det är för att allt är nytt och det.....:D

Jojo vi hörs.
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar